loading...
سرزمین شادی ها
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عاقد 0 53 ahmad-x
حوریا بازدید : 2263 چهارشنبه 22 مرداد 1393 نظرات (0)

این مشاور املاکی ها رو دیدین؟!

حتی اگه بگی نهصد میلیون دارم خونه چی داری؟؟

میگن: آخ آخ اگه نهصد و پنج میلیون داشتی

یه ملک داشتم اکازیون |:

جالب اینجاس که پدرو مادر ها ما رو با

موفق ترین بچه فامیل مقایسه میکنن و

خودشون رو با بدبخت ترین پدر و مادر فامیل

یارو تو مترو داشت جوراب زنونه میفروخت بهم گفت:

یه دونه بخر. گفتم من مجردم زن ندارم!

گفت بخر بکش رو سرت برو دزدی!!!

دلم برای پاریس تنگ شده خعلی وقته نرفتم

دقیقا از روز به دنیا اومدنم!!!

حتی اگه شاعرا به صراحت می گفتن:

عزیزم دلم واست تنگ شده بریم بیرون...

بازم معلم ادبیاتا می گفتن منظور شاعر معشوق الهی و

عروج به سمت خدا بوده

وایساده بودم منتظر تاکسی.دیرم هم شده بود.

همزمان داشتم فکر میکردم رفتم خونه شام چی درست کنم.

پیش خودم گفتم کوکو سیب زمینی خوبه دیگه زیاد هم وقت نمیگیره.

یهو یه تاکسی از جلوم رد شد.بلند داد زدم کوکو سیب زمینیییییییییییی

!راننده وایساده بود همینجوری داشت منو نگاه میکرد.

منم سریع از صحنه جرم متواری شدم ^_^

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 1,063
  • بازدید کلی : 9,122
  • کدهای اختصاصی
    عـــــنــــــوان پـــــــســـــت
    www.your-site-name.ir , graphic & site tools center
    فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
    فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
    mouse code|mouse code

    كد ماوس